- Apartamenty wynajmuje się na doby.
- Doba hotelowa dla Gości indywidualnych rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10.00 dnia następnego
- Gość obiektu wynajmując apartament określa czas swojego pobytu w obiekcie.
- Za przedłużenie pobytu w obiekcie do godz. 18.00 dolicza się do rachunku należność w wysokości 50% ceny wynajmowanego apartamentu, za przedłużenie pobytu ponad godz. 18.00 dolicza się należność w wysokości 100% ceny zajmowanego apartamentu. Chęć przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w recepcji do godz. 10.00. Obiekt dokonuje przedłużenia pobytu w miarę wolnych miejsc.
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Obiekt zapewnia:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
– wykonywanie czynności związanych ze sprzątaniem pokoi, względnie naprawę urządzeń podczas nieobecności Gościa, bądź w jego obecności jeśli wyrazi takie życzenie,
– wymianę bielizny pościelowej co 7 dni
– sprawną usługę pod względem technicznym; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte Obiekt dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zmienić apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności. - Obiekt zobowiązany jest :
– bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku w obiekcie poprzez natychmiastowe podjęcie czynności zapewniających usunięcie usterek technicznych i porządkowych,
– obniżyć cenę za apartament jeśli nie usunie usterki technicznej lub wyposażeniowej o istotnym dla Gościa znaczeniu, - Obiekt świadczy na życzenie Gościa nieodpłatnie następujące usługi:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
– przechowywanie bagażu; Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż pobyt Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego,
– zamawianie taxi. - Obiekt odpowiada za utratę lub uszkodzenie wniesionych rzeczy przez osoby korzystające z usług obiekcie zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego art. 846-849 (Dz. U. Nr 1969). Gość powinien powiadomić recepcję obiekcie o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gościa, a w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość materialną lub artystyczną
- Gość obiektu nie ma prawa przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt.
- Gość obiektu jest obowiązany do okazania dokumentu tożsamości w celu zawarcia umowy o świadczenie usługi hotelarskiej.
- Osoby odwiedzające, nie zarejestrowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 07:00 do godz. 22.00.
- Parking przed obiektem jest niestrzeżony.
- Zabrania się posiadania na terenie obiektu broni i innych przedmiotów mogących stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 06.00 dnia następnego.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych, innych podobnych urządzeń nie stanowiących własności obiektu, za wyjątkiem maszynek do golenia, suszarek do włosów, telefonów, tabletów i przenośnych komputerów.
- Po ostatecznym opuszczeniu obiektu klucz do apartamentu po jego zamknięciu należy pozostawić w recepcji.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie po wyjeździe Gości mogą być odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt, po uprzednim uregulowaniu kosztów przesyłki. W przypadku braku dyspozycji wysyłki i refundacji kosztów Obiekt nie realizuje wysyłki i przechowuje te przedmioty maksymalnie przez trzy miesiące.
- Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów należących do wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pobytu obowiązujący w obiekcie wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, w mieniu innych Gości, szkodę na osobie innych Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Obowiązkiem Gościa jest regulowanie należności za usługi hotelowe.
- Obiekt prosi Gości korzystających z jego usług o regulowanie należności z góry, podczas dokonywania formalności rejestracyjnych w recepcji.
- Obiekt nie nie przyjmuje Gości ze zwierzętami.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do zerwania umowy hotelowej w przypadku drastycznego naruszenia regulaminu pobytu przez Gości.
- Dane osobowe – obowiązek informacyjny:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.042016 r. informujemy, że:
a) administratorem danych osobowych jest firma LuxRE Sp z.o.o ul. Warynskiego 1, 50-580 Szklarska Poreba,
b) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi hotelarskiej,
c) dane będą przetwarzane wyłącznie w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania,
d) w obiekciejest zainstalowany system monitoringu wizyjnego, który służy poprawie bezpieczeństwa Gości hotelowych. Dane pozyskane z monitoringu są usuwane po 14 dniach od daty ich rejestracji,
e) dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa,
f) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, przenoszenia, poprawiania, otrzymania kopii, wycofania udzielonej zgody, żądania ograniczenia przetwarzania danych, ich usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych,
g) w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
h) kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w za pośrednictwem adresu: biuro@luxre.pl - W celu dokonania rezerwacji Gość jest proszony o wpłatę minimum 30 % naliczonej kwoty za pobyt.
- Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do 14 dni przed data przyjazdu, w innym wypadku obiekt nie dokonuje zwrotu wplaconych srodkow